- 36 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

* Koordinace úspěšného a nepřetržitého provozu apart-hotelu
* Analýza provozu rezervačního systému a návrhy na zlepšení fungování tohoto systému, zamezení dvojím rezervacím, pomoc při dosahování cílů rezervace
* Písemné a ústní odpovědi na otázky hostů
* Příjem příchozích hovorů a dokumentace
* Zajištění dodržování pravidel požární bezpečnosti a veřejného pořádku v apart-hotelu
* Řešení problémových a konfliktních situací s hosty a partnery, příprava a realizace návrhů na předcházení konfliktům a problémovým situacím
* Zajištění spokojenosti hostů a pozitivní zpětné vazby
* Koordinace s pokojskými pro zajištění rychlého úklidu apartmánů
• Přijímání plateb pomocí platebního terminálu
* Objednávání a koordinace drobných oprav v případě potřeby
* Podílení se na plánování, organizaci a koordinaci úspěšného a hladkého provozu krátkodobých pronájmů bytů
* Podílení na plánování a organizace nákupů (praní prádla, kosmetika, prací prostředky, spotřební materiál, káva, čaj atd.), sledování pohybu zboží skladem, provádění inventur a sestavování reportů o skladu, zabránění krádeži
* Spolupráce s externími partnery a vládními úřady
* Vzdělání: bakalář v oboru ekonomie, mezinárodních vztahů, cestovního ruchu nebo hotelnictví
* Výborná písemná a ústní znalost českého a anglického jazyka; znalost německého jazyka je vítána
* Zkušenost s prací s hosty v hotelu
* Zkušenost s programy Microsoft Word a Microsoft Excel
* Osobní vlastnosti: přátelskost, optimismus, odolnost vůči stresu, vysoké organizační schopnosti, dovednost v jednání, iniciativnost, vysoká míra zodpovědnosti a sebeorganizaci, dovednost pracovat v týmu
Podporu zaměstnaneckých iniciativ a možností jejich rozvoje, adekvátní ohodnocení přínosu každého zaměstnance, podílení na rozvoji aparthotelu
Čistou mzdu – 32-40 tisíc korun měsíčně (netto)
Zahájení prací: ihned po rozhodnutí
Pracovní doba: 45 hodin týdně, 45 hodin týdně, může zahrnovat práci v sobotu, neděli a víkendy
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.