- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme společnost Asistel s.r.o. a našim cílem je co nejlépe provozovat několik partnerských poboček T-Mobile po celé České Republice a tím získávat co nejvíce spokojených zákazníků, kteří se k nám budou rádi vracet a v ideálních případech nás ještě doporučí své rodině a kamarádům, aby i oni přišli řešit svoje požadavky na naše pobočky. To, že provozujeme několik poboček po republice je výsledkem toho, že jsme jeden z nejúspěšnějích partnerů společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a víme, že je to zásluha každého zaměstnance u nás ve firmě, jelikož všichni táhneme za jeden provaz, pomáháme si, podporujeme se, motivujeme se, přejeme si úspěch a také se rádi setkáváme na firemních akcích.
Po podepsání pracovní smlouvy Vás bude čekat měsíční školení, kde se dozvíte vše o službách T-Mobile, naučíte se pracovat s našimi systémy a budete zainteresováni do prodejních dovedností, které budete potřebovat na prodejně.
Po měsíčním školení už budete stabilním členem prodejního týmu na pobočce. Každému je jasné, že budete hlavně ze začátku potřebovat podporu, která se Vám dostane od manažera prodejny a všech kolegů.
Každý den začnete ranním briefem a namotivováním se k tomu, aby se udělal co nejlepší výsledek, takže si řeknete jak na to půjdete a pak už budete čekat na zákazníky.
Vašim úkolem bude zjistit od zákazníka veškeré informace o telekomunikačních službách (které má u nás, u konkurence a i o těch, které ještě nemá) a to opravdu do detailu, aby jste pak mohli udělat nabídku na míru, kterou zákazníkovi představíte a cílem bude, aby jste mu ji prodali, ale zároveň budete pracovat tak, aby byl zákazník vždy maximálně spokojený. Samozřejmně prodej zařízení a příslušenství na něj bude také Vaše práce.
Musíte počítat i s tím, že se budete podílet na chodu prodejny, řešit reklamace a dělat lehkou administrativu.
Od úspěšných prodejců očekáváme touhu být úspěšný v každém obchodním případě, k čemuž pomůže aktivní přístup, energie na rozdávání, obchodní důch, dobrý tah na branku, férovost, individuální přístup ke každému zákazníkovi a cílevědomost.
Velmi důležitá je pro nás také týmovost, přátelský přístup a chtít táhnout za jeden provaz.
A jelikož se jedná o aktivní prodej, tak je potřeba mít na paměti, že budete aktivně nabízet na základě zjištěných informací, takže nebát se mluvit, pokládat otázky zákazníkům a touhu prodat musíte mít prostě v sobě.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.