- 38 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
Pepco znamená neustálý vývoj. Nabízíme výrobky, kterými může celá rodina vyjádřit svůj styl a použít je ke zkrášlení svého prostoru. Po více než 20 letech usilovné práce se společnost Pepco stala nejoblíbenějším prodejcem dětského oblečení a předním dodavatelem výrobků pro dekoraci domácnosti ve většině evropských zemí, kde působíme. Proto naše obchody každý měsíc navštíví desítky milionů zákazníků. Naším cílem je otevřít pobočky po celé Evropě a umožnit tak přístup do našich obchodů mnoha lidem. Staňte se součástí této mise.
Jste dobrý manažer a máte rádi hezké věci a lidi? Pojďte vést prodejnu PEPCO!
Víte, co znamená připravit prodejnu pro zákazníky, aby měli z nákupu co nejlepší zážitek? Jste týmový hráč, co umí motivovat a nést odpovědnost? Máte rádi výzvy a dynamické prostředí? Tak jste to vy a těšíme se, že jste nás našli! Hledáme ambiciozní kolegy, kteří by vedli naší prodejnu, proto se nám neváhejte ozvat.
Náplň práce
· samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu)
· provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting
· podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování
· zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen
· vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně
· motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby
· zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
· příprava prodejny na pravidelnou inventuru
· péče o vzhled a čistotu prodejny
· ukončené SŠ/SOU vzdělání
· zkušenost s vedením lidí výhodou
· ochota pracovat o víkendech a svátcích
· dobré organizační a komunikační dovednosti
· silná orientace na zákazníka
· fyzická zdatnost a elán do práce
· umění řešit i složité a nenadálé situace
· ochota na sobě pracovat a rozvíjet se
Nabízíme propracovaný systém zaškolení, podporu Vašeho startu v PEPCO a silnou firmení kulturu založenou na úctě, rozvoji, týmovém duchu, jednoduchosti a lásce k našim zákazníkům. Kromě toho máme pro naše zaměstnance program pomoci a spoustu dalších benefitů:
· Stravenky v hodnotě 150 Kč
· Zvýhodněné životní pojištění
· Zaměstnanecká sleva až do 25%
· Možnost karierního růstu
· Obratové prémie
· Unišeky
· Dovolená až 25 dní
· Příspěvek na praní firemního oděvu v hodnotě 60 Kč měsíčně
· Drobné občerstvení na prodejně
· Program pomoci zaměstnancům
· Slevy u partnerů
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.