- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

město Strakonice
úředník/úřednice sociálního odboru Městského úřadu Starkonice - terénní sociální pracovník/pracovnice oddělení sociálně-právní ochrany dětí - každodenní náplní je výkon správních činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí
Požadujeme vysokoškolské vzdělání získané titulem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právonebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zákona o vysokých školách, eventuelně vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle školského zákona v oborech zaměřených na sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Dále požadujeme znalost metod sociální práce, znalost problematiky sociálně-právní ochrany dětí, znalost práce na PC.
Uvítáme osvědčení o zkoušce zvláští odborné způsobilosti pro výkon správních činností při sociálně-právní ochraně dětí, samostatnost v rozhodování, schopnost empatie, komunikativní schopnost, psychickou stabilitu v krizových situacích, profesionální vystupování, předpoklady pro týmovou práci, znalost regionu, řidičský průkaz sk. B, schopnost pečovat o vlastní duševní hygienu a předcházet syndromu vyhoření.
Nabízíme 5 týdnů dovolené, příspěvek na kulturní a sportovní akce, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, 5 dní sick day, pružná pracovní doba, stabilní pracovní prostředí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?