- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Údolní 1174, 696 11 Mutěnice. Dokážete s lidmi navázat dobré vztahy? Je pro Vás důležité, aby za lidmi byly vidět výsledky a přitom bylo ve firmě dobré klima?
Dokážete samostatně pracovat a jít za cíli, které si stanovíte?
Nehledáme „obyčejného“ personalistu, ale člověka, který „žije“ firmou a stará se o to, aby se po lidské stránce rozvíjela.
Požadavky: preferujeme SŠ/VŠ, výhodou je obor lidské zdroje / personální management, znalost pracovněprávní legislativy, zkušenost s HR procesy (nábor, inzerce, hodnocení), praxe na personálním oddělení alespoň 3 roky, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, důležitá je pro nás samostatnost, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup k práci, chuť komunikovat
Pracovní náplň: zajišťování veškeré personální administrativy společnosti (cca 90 zaměstnanců), nábor a výběr zaměstnanců, inzerce, personální agentury, selekce uchazečů, pohovory vyřizování dotací na zaměstnance z ÚP a v oblasti lidských zdrojů a vzdělávání, vedení personální agendy: tvorba smluv, archivace, zajištění veškerých povinných pravidelných a vstupních prohlídek, povinných školení BOZP, PO apod., příprava podkladů pro mzdové vyúčtování, kontrola docházkového systému, péče o stávající zaměstnance (spolupráce při hodnocení zaměstnanců, motivační systém…). Nabízíme: stabilní zázemí úspěšné společnosti, práci v přátelském kolektivu, práci na HPP, velmi dobré finanční ohodnocení, slevy na firemní produkty napříč celou skupinou FPD GROUP, příspěvek na stravné, na pojištění, bonusy/prémie, firemní akce, školení, notebook, mobil. Životopisy zasílat na mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?