- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Náplní práce zaměstnance je zejména: plnění funkce správce rozpočtu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění vyhl. 416/2004 Sb. v platném znění; plnění funkce projektového manažera, koordinace a zajištění administrace a realizace projektů financovaných ze státního rozpočtu, evropských fondů a ostatních zdrojů; kontrola hospodaření podle rozpočtu a návrh opatření v případě realizace rozpočtových změn, zpracování rozborů hospodaření a vyhodnocování kvalitativních ukazatelů hospodaření; zpracování souhrnných informací o organizaci a podkladů pro Výroční zprávu; příprava podkladů a zpracování rozpočtu nákladů a výnosů a střednědobého rozpočtového výhledu organizace; evidence čerpání a financování investic v souladu s plánem reprodukce majetku vč. zajištění zdrojů financování; metodické řízení v oblasti pořizování dat a statistiky včetně pravidelných statistických zjišťování a hlášení; správa a vyhodnocování systému předběžné řídící kontroly; realizace vnitřních kontrol v rámci ekonomického útvaru včetně vyhodnocení a návrhu nápravných opatření, nastavení kontrolních mechanismů; příprava podkladů pro kontroly a spolupráce při jednání se zástupci kontrolních úřadů; zajištění denních přehledů o zůstatcích na bankovních účtech vč. optimalizace zůstatků; zpracování kompletní agendy silniční daně- kontrola podkladů, zpracování podkladů pro daňové přiznání; kontrola a evidence cestovních náhrad při cestách mimo pravidelné pracoviště; spolupráce na měsíční a roční uzávěrce účetnictví vč. průběžných kontrol; spolupráce na aktualizaci a tvorbě vnitřních předpisů v gesci ekonomického útvaru; spolupráce na metodických postupech v oblasti účetnictví; spolupráce na inventarizaci vč. zpracování výstupů.
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (ekonomického směru); znalost legislativy související s náplní práce (zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a související předpisy, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a související předpisy, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhl. 410/2009 Sb., a související předpisy); orientace v dalších obecně závazných předpisech,; praxe v ekonomické oblasti- účetnictví, controlling; schopnost práce na PC- MS Office (Word, Excel- pokročilá znalost, Outlook); samostatnost, rozhodnost, spolehlivost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Výhodou je: praxe ve veřejné správě; znalost SW VEMA
Nabízíme: plat dle platných právních předpisů- 11. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění); osobní příplatek- po zapracování; 5 týdnů dovolené, dotované stravenky, příspěvek na penzijní spoření nebo na životní pojištění, poukázky na volnočasové aktivity; podporu v odborném vzdělávání a profesním rozvoji; služební mobilní telefon.
Místo výkonu práce: České Budějovice, Jihočeský kraj.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 31.12.2022 přihlášku obsahující:
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
personální oddělení
Ing. Marcela Kubešová
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: , kontaktní telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.