- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Diecézní charita České Budějovice vyhlašuje výběrové řízení na pozici "Asistent/ka/provozní Střediska DCHCB. Diecézní charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: zajištění běžné administrativní agendy pro ředitele organizace a ostatní pracovníky, vedení smluvní dokumentace organizace, organizace správy budovy, příprava a organizace firemních akcí, objednávky kancelářského materiálu, správa vozového parku, agenda klíčů, SIM karet, vedení agendy v oblasti spisové a archivní služby, pošty a datové schránky, spolupráce při přípravě, výrobě a tisku prezentačních materiálů (letáky, vizitky, projektové materiály aj.), zajištění realizace potravinové a materiální pomoci
Požadujeme: samostatnost, dobré vystupování, komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, administrativní zdatnost, schopnost efektivního plánování, aktivní přístup, dobrou znalost práce na PC, min. středoškolské vzdělání, řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: práci na hlavní pracovní poměr (úvazek až 1,0), zaškolení, vedení a kontinuální podporu, zázemí stabilní společnosti, nástup dohodou
Přihlášky (strukturovaný životopis včetně krátkého motivačního dopisu) zasílejte nejpozději do 15.1.2023 na adresu: Diecézní charita České Budějovice, Kanovnická 18, 370 01 České Budějovice, nebo na e-mail: e-mail přes
.Na osobní pohovor budou telefonicky pozváni jen vybraní uchazeči/vybrané uchazečky. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Osobní údaje poskytnuté uchazečem v rámci přihlášky budou zpracovány po dobu výběrového řízení. Bližší informace v příloze a na http://www.dchcb.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?