Náplň práce: vedení kolektivu 2 – 3 zaměstnanců; řešení problémů zákazníků, kteří přijdou na prodejnu; vzdělávání se; převzetí odpovědnosti za správný chod prodejny a v případě potřeby stát v první linii – řešit smlouvy, HW a příslušenství.
Požadavky: umění řízení a koordinování činností prodejny; schopnost vedení, rozvíjení kolegů na prodejně; řešení personálních otázek; nadšení a disciplína; umět se rozhodnout a převzít za své rozhodnutí zodpovědnost, aktivně spolupracovat s přímým nadřízeným a s vedením společnosti; umět vstřebávat nové informace; zorientovat se v aktuální nabídce HW; schopnost pracovat na vedoucí obchodní pozici, přijímat výzvy; zájem o oblast komunikace, znalost výpočetní techniky; ochota, příjemné vystupování, velmi dobré komunikační dovednosti; ochota a schopnost spolupracovat v týmu, být kolegiální, ale zároveň soutěživý(á); řidičský průkaz (na školení nebo na jiné prodejny se Vám bude cestovat lépe autem než vlakem nebo autobusem); výhodou – zkušenost z oblasti vedení lidí, prodeje a mobilní komunikace; znalost účetního programu Pohoda; základní znalost AJ.
Zaměstnanecké výhody: nadprůměrná mzda a další benefity (průměrně si vedoucí vydělají 32.000 Kč/měs.); navíc poukázky v hodnotě 2.000 – 4.000 Kč/měs. a měsíční soutěže o hodnotné ceny; práce v kolektivu zavedené firmy, zaškolení a následný rozvoj znalostí; zázemí stabilní společnosti; řada zaměstnaneckých slev a výhod.
Kontakt zasláním životopisu s průvodním dopisem na e-mail: e-mail přes
. Zaměstnavatel každou žádost vyhodnotí a do tří dnů odpoví.