- 22 000 – 25 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 10.
Popis činnosti:
náplní práce je vydávat vyjádření v řízení o prohlášení věci za kulturní památku (v řízení o
zrušení prohlášení); vést seznam kulturních památek ve svěřeném územním obvodu;
vydávat rozhodnutí o opatřeních, která je vlastník kulturní památky a objektu nacházejícího
se v MPZ povinen učinit; stanovovat podmínky činnosti fyzické nebo právnické osoby
k zachování kulturní památky; vydávat závazná stanoviska k zamýšleným obnovám
kulturních památek a objektů nacházejících se v MPZ ve svěřeném úseku ORP; vydávat
podklady pro vymezení ochranného pásma nemovité kulturní památky a jiné; vést evidenci
a poskytovat metodickou pomoc obcím a ostatním žadatelům při zpracování žádostí o státní
dotace, dotace z evropských fondů a jiné (zajištění programu pro regeneraci – MPZ, PZAD,
ORP a další); provádět kontrolu postupu a způsobu využití státních dotací, dotací
z evropských fondů a jiných, poskytnutých obcím v rámci jednotlivých kapitol; provádět
dozor jednotlivých akcí obnovy a kontrolovat jejich soulad s platnými právními předpisy;
zajišťovat případné vrácení příspěvků a dotací při zjištění nedodržení podmínek smluv o
poskytnutí; plnit úkoly zadané obcí při pořizování regulačních plánů a územně plánovacích
podkladů v oblasti památkové péče; odpovídat za dodržování všech náležitostí
předkládaného projektu, programu a úkolu ve své působnosti, provádění přejímek prací na
svěřeném úseku; zajišťovat zjišťování vlastnických a uživatelských vztahů k nemovitostem;
vést agendu právních sporů, spolupracovat na zajišťování podkladů pro ně a zavedení jejich
výsledků.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a
odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.