- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Zástup za MD/RD.
Charakteristika činnosti: provádění kontrolní činnosti zejména v oblasti daně z přidané hodnoty
Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské, orientaci v zákoně č.280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, orientaci v právních předpisech v oblasti daně z přidané hodnoty a daní z příjmů, a to v ustanoveních souvisejících s daňovou kontrolou, schopnost samostatné i týmové práce, pečlivost, spolehlivost, aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), řidičský průkaz sk. B, schopnost logického a analytického myšlení, komunikativnost, psychickou odolnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost, zaměstnavatel si může vyžádat doložení výpisu z Rejstříku trestů.
Nabízíme: místo výkonu Domažlice, platová třída 10, popř.další nárokové příplatky (osobní, zvláštní), pracovní poměr v režimu zákoníku práce, možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu do konce MD/RD, zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu, stabilita a zázemí ve velké státní organizaci, motivační ohodnocení, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění,stravování nebo Cafeterii), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, propracovaný vzdělávací program.
Zájemci prosím kontaktujte Ing. Jitku Kuníkovou – zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?