- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Budete zodpovědní za strategické získávání, výběr a vyjednávání s klíčovými dodavateli na regionální i globální úrovni a správu těchto vztahů. Připravíte kompletní nákupní data a budete mít dohled nad klíčovými metrikami, včetně zajištění cenové stability po dobu trvání smluv. Čeká vás pravidelná prezentace údajů o strategických nákupech a měsíční reporting včetně produktivity, cenových odchylek a dalších souvisejících aktivit.
Budete vyjednávat s přímými dodavateli o cenách a dodávkách obalových materiálů a surovin, spolupracovat s oddělením strategického vývoje při stanovování cen a řídit KPI dodavatelů. Pravidelně budete vytvářet souhrny pro čtvrtletní revize s klíčovými partnery. Vaší odpovědností bude i správa záznamů o nákupu – od seznamů surovin, nákladů a dodacích podmínek až po detaily o dodavatelích. Zároveň budete sledovat a analyzovat cenové trendy pro kritické obalové materiály a spolupracovat napříč odděleními, jako jsou Supply Chain, Kvalita, Vývoj a Výroba. Podporou bude také vaše účast na iniciativách v oblasti bezpečnosti, kvality a udržitelnosti.
Máte alespoň dva roky praxe v oblasti nákupu, ideálně v prostředí FMCG. Domluvíte se bez problému anglicky, a to písemně i ústně. Vyznačujete se silnými analytickými a vyjednávacími dovednostmi, zvládnete samostatně pracovat s daty a připravit strategii, RFQ dokumenty i vyhodnotit konkurenční nabídky. Nevadí vám osobní jednání s dodavateli a máte zkušenosti se SAPem a BW (výhodou, ne podmínkou).
Závodní stravování, stravenky či příspěvek na stravování 5 týdnů dovolené 13. plat Flexibilní pracovní dobu Zahraniční pracovní cesty Vzdělávací kurzy a školení Firemní akce Občerstvení na pracovišti Příspěvek na penzijní a životní pojištění Slevy na firemní výrobky a služby
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.