- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil společnosti:
Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm na Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.
U této pracovní pozice jde o velmi samostatnou práci, kombinující práci výkonné a office asistentky.
Jde o výkonnou asistentskou, NE sekretářskou práci.
K dobrému výkonu práce je třeba velmi dobrá / výborná aktivní znalost AJ - slovem i písmem, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.
- komunikace se zahraničními dodavateli firmy - převážně písemná - obchodní korespondence v AJ (potvrzování cen, schůzek apod.)
- občasná organizace služebních cest kolegů - doprava, ubytování apod.
- zajištění běžného provozu kanceláře - zajištění propagačních materiálů, občerstvení, organizace společenských akcí apod.
- po zapracování zastupování manažera jakosti v jeho nepřítomnosti - komunikace regulátorem trhu, dodavateli, zákazníky, podklady pro výběrová řízení
- běžná administrativa, běžná operativa, práce na samostatných úkolech
- SŠ vzdělání
- aktivní/výbornou znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím (převážně písemně)
- praxi na obdobné samostatné pozici - např. office managerky, výkonné asistentky apod. min. 1 rok
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v některém pokročilejším informačním systému - např. SAP, SCALA, NAVISION, HELIOS, KARAT apod. výhodou, NE podmínkou
- slušnost, pečlivost, samostatnost, svědomitost
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u solidní, stabilní a prosperující společnosti, s pracovištěm v Praze - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností (bus, metro A, vlak) + s možností parkování před firmou (vlastní parkovací místo)
- klidné, přátelské a příjemné pracovní prostředí
- zajímavé mzdové podmínky, nástupní mzda 50 - 55 000 Kč + roční bonus
- 5 týdnů dovolené (po zapracování), stravné, vzdělávací kurzy apod.
- pracovní doba PO-PÁ - 8,5 h - mimo pracovní dobu + víkendy se nepracuje. S prací nejsou spojené služební cesty mimo Prahu.
- nástup možný dle dohody s kandidátem, lze ihned
Váš životopis v češtině, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.