- Plný úvazek

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Hledáme nového člena našeho HR týmu, který má chuť a motivaci pracovat s námi na tom, abychom byli ještě atraktivnějším zaměstnavatelem s motivovanými zaměstnanci, přátelskou firemní kulturou a skvěle fungujícími týmy.
U nás budete mít na starost různorodou HR agendu, která je navázána na zajímavé projekty. Primárně se budete starat o agendu zaměstnanců se zdravotním postižením, náhradního plnění a správě zaměstnaneckých benefitů. Po zapracování bychom rádi, abyste vedl/a personální agendu administrativních zaměstnanců, .
Práce u nás je velmi dynamická a ve velké míře odpovídá potřebám a požadavkům našich kolegů z provozu (to můžeme slíbit a chceme Vás na to rovnou připravit), ale zároveň poskytujeme velký prostor pro nové nápady a návrhy, jak dělat věci jinak.
👉 Budete vést a zpracovávat kompletní agendu našich OZP zaměstnanců (žádosti o dotace, náhradní plnění, a další dílčí úkony související s touto agendou)
👉 Budete kompletně vést personální agendu (nástup zaměstnance, změny pracovněprávních vztahů a ukončení)
👉 Denně budete pracovat v personálně mzdovém systému OK Base
👉 Budete pracovat nejenom na stávajících, ale i nových projektech zaměřených na rozvoj personální politiky společnosti
👉 Reporting
👉 Budete se podílet na plánování akcí pro naše zaměstnance
👉 Spolu s dalšími členy teamu budete stát v jádru interní komunity jako vrba, která naslouchá, i jako tvůrce dobré atmosféry, nebo organizátor, který vědomě vytváří prosto, aby naše vztahy kvetly.
🎯 Zajímavou a různorodou práci v nadnárodní společnosti
🎯 Práci na projektech, které dávají smysl
🎯 Dlouhodobou spolupráci
🎯 Práci na zkrácený úvazek 4-6 hod/den
🎯 Občas budete moci pracovat z domova
🎯 Kávu a čaj na pracovišti, notebook, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce působení v naši společnosti)
🎯 Kancelář přímo u metra Praha 4 – Budějovická
👉 Máte základní povědomí o pracovním právu
👉 Máte zkušenost s touto nebo obdobnou rolí alespoň 1 rok
👉 Umíte skvěle komunikovat a baví Vás práce v týmu
👉 Dotahujete věci do konce, organizování máte v krvi a rád komunikujete
👉 Uživatelsky umíte ovládat nástroje MS Office,
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.